Monday, November 28, 2011

~Salam Maal Hijrah 1433~

Assalamualaikum W.B.T...

Ahad yg lepas kte telah mnyambut Awal Muharram iaitu permulaan tahun hijrah yg bru..Alhamdullah aku msih lgi bernafas n brnyawa di bumi Allah ni...dl ms Arwah Adir hidup, dia xpna lupa ingatkan aku bce doa akhir n awal tahun...smp skrg aku ingt pesan dia 2..alangkah beznye klu arwah masih hidup..mst dia akn sllu ad dgn ak n ingtkn ak ble ak mula lalai mnjalankn tggjwab sbgai hamba Allah...really miss u adir..may u rest in peace...='(..



*Smga dengan berakhirnya thun 1432 hijrah, berakhir la episod duka dlm hdup ak...slma sethun ni terlalu byk kisah duka tercatat dalam hdup aku...thun yg btl2 byk mguji kekuatan hati dan fikiran aku..namun aku thu, pasti ad hikmah atas ap yg jdi...aku xmahu jd org yg mgungkit, membalas kekejaman org trhadap ak dgn kekejaman, cme ak hrap Allah akan trus memelihara aku dri segala aura kejahatan n kekejaman manusia di muka bumi ini...

Aku insan biasa yg sllu khilaf...smga thun bru aku dpt improve dri dlm mncari redhaMu, dikurniakan keberkatan, kesihatan & rezeki yg melimpah ruah dlm hidup, kebahagiaan yg xpna ak bygkn sblm ini dan kembaliknlah ap yg pna mnjadi milikku..sesungguhnya ak sgt memerluknnya utk meneruskn perjalananku ke arah yg Kau redhai..hny itu yg ku harapkan...amin ya rabbal alamin...


4 comments:

  1. thanks whyda follow blog akk...apapun semoga thn baru membuat kt lebih mengenali diri dan Allah

    ReplyDelete
  2. Sme2 kak...amin...mudah2an kak...smga kte semakin dkat dgn Allah...

    ReplyDelete
  3. sabar ye wahida..Allah bagi ujian tu..

    ReplyDelete